Trešdien, 2020. gada 15. aprīlī, no plkst. 12:00 lietotnei "Smart-ID" vērojami darbības pārtraukumi, ko Latvijā izmanto, lai piekļūtu "Swedbank", "Luminor" un "SEB bankas" internetbankām. Lietotne nodrošina piekļuvi arī citiem pakalpojumiem. Ziņojums "Swedbank" mājas lapā liecina, ka "Svarīgi Smart-ID lietotājiem! Patlaban tehnisku iemeslu dēļ var būt aizkavēšanās ar pieslēgšanos internetbankai. Šajā laikā, lūdzu, izmantojiet citus jums…
Read more
Aktivizējušies krāpnieki, kas zog WhatsApp lietotāju kontus
Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu no vēršanas institūcijas cert.lv brīdina par jaunu krāpniecības kampaņu, kas mērķēta uz WhatsApp lietotājiem. Krāpniecības rezultātā ļaundari savā īpašumā var pārņemt lietotāja WhatsApp kontu un piekļūt visām lietotāja sarakstēm un veikt tajās izmaiņas. (vairāk…)
Read more
Ar Mobilly tagad var attālināti piegādāt un apmaksāt ēdienu darbiniekiem
Pielāgojoties ārkārtas situācijas apstākļiem valstī, Mobilly darba devēju un ņēmēju interesēs papildinājis darbinieku labumu aplikāciju, kas dod iespēju attālināti piegādāt un apmaksāt ēdienu darbiniekiem. Ēdiena apmaksa un piegāde tagad ir iespējama no jebkuras ēdināšanas iestādes, kas piedāvā piegādes pakalpojumu. Darbinieku labumu aplikāciju izstrādājis MobillyTX sadarbībā ar tehnoloģiju un izklaides uzņēmumu Tet. Tā nodrošina dažādu uzņēmumu…
Read more
Aug pieprasījums pēc Tet un Tildes izveidotā covidbota
“Tet” un “Tildes” izveidoto virtuālo asistentu covidbotu drošticamai informācijas meklēšanai par Covid-19 izmantojuši jau 3 200 cilvēki, un kopumā uzdoti 10 742 jautājumi, informēja “Tet”. Iedzīvotāju informēšanai virtuālo asistentu savās mājaslapās izvietojušas arī vairākas Latvijas pašvaldības: Valmieras, Smiltenes novada, Strenču novada un Alūksnes novada. Visaktīvāk jautājumus uzdod Valmieras iedzīvotāji. (vairāk…)
Read more